81 Antwoord op maat Antwoord op maat

Antwoord op maat® maakt klantcontact
intelligenter en efficiënter

Hoe zorg je ervoor dat huurders altijd een eenduidig en juist antwoord krijgen op hun vraag en dat ze aan deze antwoorden komen zonder dat het de klantenservice veel tijd kost? Het antwoord is: Antwoord op Maat.

Door gebruik te maken van business rules ontsluit Antwoord op Maat precies de juiste informatie aan de medewerkers van het klantcontactcentrum en zorgt dat de klantprocessen en -systemen in één keer goed worden gestart.

Vaak moet de medewerker eerst met meerdere collega’s overleggen om de juiste informatie te achterhalen. Met de kennis uit Antwoord Op Maat kan hij of zij de klant echter meteen het juiste antwoord geven. De klantenservicemedewerker kan zich op deze manier volledig richten op het gesprek met de huurder en hoeft zelf geen specialistische kennis te hebben van ingewikkelde beleidsregels. Hij vindt met ‘Antwoord op Maat’ snel een antwoord of oplossing voor de klant.

Antwoord op Maat biedt zelfs de juiste oplossingen bij ingewikkelde vragen of meerdere vragen tegelijk. Hoe dat werkt? Dat leggen we uit in onze animatie.

 

Antwoord op Maat: de techniek

Antwoord op Maat is een kennissysteem met alle informatie die nodig is om het klantcontact te ondersteunen. In Antwoord op maat zijn variabelen vastgelegd die worden afgeleid uit beleidsregels en procesafspraken van de betreffende woningcorporatie. Antwoord Op Maat is gebouwd op de software van Blueriq. Deze software werkt op basis van business rules: beleidsregels en procesafspraken worden ‘getoetst’ in een dialoog op het scherm en naast de gegevens uit het klantprofiel gelegd. Ook de registratie van werkbonnen en betalingsregelingen worden vanuit Antwoord op Maat in de achterliggende systemen verwerkt. Op de achtergrond worden daarvoor de variabelen van de juiste waarden voorzien.

Voorbeelden van beleidsregels en procesafspraken die in Antwoord Op Maat worden verwerkt:

Antwoord op Maat’ kan geïntegreerd worden met elk softwaresysteem dat binnen woningcorporaties wordt gebruikt.

Lees hieronder hoe woningcorporatie Vivare Antwoord op Maat ervaart.

IJdie van Duijvenvoorde, ‎manager klantcontact bij Vivare

Antwoord op Maat bevalt ons goed. Ons doel is dat zoveel mogelijk klanten na één gesprek weten waar ze aan toe zijn. De oplossing helpt ons om de vraag van de klant goed helder te krijgen.

Lees meer

Marijke Verheijen, Projectconsultant Vivare

Wat het kennissysteem van WoCo Innovations zo onderscheidend maakt? Dat is de kennisbank waar al onze beleidsregels in opgeslagen zijn; zo kunnen onze servicemedewerkers de klant ook helpen zonder te beschikken over specialistische kennis die vaak nodig is. Dat scheelt ons een hoop tijd en de klant weet waar hij aan toe is.

Lees meer

Interessant? Bel dan gerust.
We praten graag met u over wat Antwoord op maat
voor uw organisatie kan betekenen.