Talis: afdeling welkom geeft antwoord op maat

11 juli 2018

De Frontoffice van woningcorporatie Talis werkt sinds kort met Antwoord op Maat. De keuze voor Antwoord op Maat komt voort uit de wens om huurders klantgericht en effectief te woord te staan. De naam van de frontoffice is immers niet voor niets ‘Welkom’!

De afdeling Welkom van het Nijmeegse Talis wil de dienstverlening naar een hoger plan tillen door de inzet van ervaren medewerkers te combineren met de inhuur van flexibele krachten. Antwoord op Maat past goed in deze ambitie: met behulp van Antwoord op Maat komt de kennis van de ervaren krachten beschikbaar voor de andere medewerkers. De werking van het programma is eenvoudig en intuïtief, waardoor ook oproepkrachten goed met het programma overweg kunnen.

Bij de live-gang van Antwoord Op Maat werd het systeem direct op de proef gesteld. Manager Helma Cobussen van frontoffice Welkom: “De live-gang op maandag ging gepaard met een enorme hoos aan reparatieverzoeken als gevolg van het slechte weer in het voorgaande weekend. Dit was voor ons team een enorme uitdaging! Maar we hebben het gered en het team is met veel enthousiasme van start gegaan.”

Antwoord op Maat helpt om klantvragen op een consistente manier te beantwoorden en de klantprocessen nauwkeurig uit te voeren. Het systeem maakt in één oogopslag de afspraken inzichtelijk die voor de betreffende huurder gelden. Helma Cobussen: “De verwerking van gegevens gaat door Antwoord op Maat nu op een eenduidige manier. We hebben veel uitzonderingen in het systeem ingebouwd zodat het werk voor de medewerkers makkelijker en duidelijker wordt.”

digitale woningcorporatie Qlinker
19 april 2019

Toewijzen op Maat onderdeel van digitale woningcorporatie Qlinker

Qlinker is een 100% digitale woningcorporatie in de regio Utrecht. Sinds april 2019 worden via de app ook woningen in Utrecht aangeboden. Huurders kunnen via de app interesse in de woning aangeven. Uit alle reacties moet de juiste kandidaat voor de woning worden geselecteerd op basis van complexe wet- en regelgeving. Voor het toewijzen van woningen heeft WoCo Innovations de functionaliteit ‘Toewijzen op Maat’ in de app van Qlinker geïmplementeerd.

Lees meer
26 februari 2018

Implementatie Fit4WoCo bij Vivare

Vivare is gestart met de implementatie van Fit4Woco, een cloud-oplossing die alle primaire processen van woningcorporaties ondersteunt. Antwoord Op Maat is een integraal onderdeel van Fit4Woco. Het verwachte resultaat? Effectieve bedrijfsvoering, flexibiliteit én een gebruiksvriendelijk systeem.

Lees meer
14 februari 2018

De klantenservice: het HART van de organisatie

De klantenservice is het hart van de organisatie, dat kan niet vaak genoeg gezegd worden! De klantenservice zorgt er immers voor dat uw huurders dagelijks persoonlijk, vriendelijk en goed worden geholpen. Om onze waardering voor het klantencontactcentrum te laten zien, heeft WoCo Innovations op Valentijnsdag aan diverse managers van klantenservices chocoladehartjes laten bezorgen voor het team. Heeft het klantcontactcentrum van uw woningcorporatie geen hartjes ontvangen? Neem dan contact met ons op. Dan regelen we dat alsnog!

Lees meer
26 januari 2018

Woningcorporatie Talis bijna klaar voor de start!

Een team van Woningcorporatie Talis start deze week met het werken met Antwoord op Maat in een testomgeving. Dit is de laatste fase voordat Talis live kan! De afgelopen maanden hebben WoCo Innovations en Talis intensief samengewerkt om alle kennis uit systemen én uit de hoofden van mensen mee te nemen in het programma. Talis gaat gebruik maken van Antwoord op Maat in een fris, vernieuwd design.

Lees meer
20 september 2017

Woco Innovations op het CorporatiePlein 2017

Woco Innovations is – samen met onze samenwerkingspartners CTAC (Fit4Woco), TechXX Bright Answers en Blueriq – aanwezig op het CorporatiePlein in Houten op 21 september a.s. Tijdens het Corporatieplein kunnen we u uitleggen wat Antwoord op Maat voor uw organisatie kan betekenen.

Lees meer
5 september 2017

Talis breidt Klantcentrum uit met Antwoord op maat

Woningcorporatie Talis breidt zijn Customer Interaction Center uit met Antwoord op Maat van Woco Innovations. Het doel is om klanten sneller, persoonlijker en dus beter te helpen.

Lees meer
1 september 2017

Bij Vivare krijgt klant meteen een expert aan de lijn

Mensen die woningcorporatie Vivare bellen, krijgen een medewerker van het Klantexpertcentrum aan de lijn, die de meeste vragen direct afhandelt. Deze werkwijze maakt onderdeel uit van een nieuw dienstverleningsconcept. Sinds de invoering hiervan stijgt de klanttevredenheid, blijkt uit de AEDES benchmark van 2017.

Lees meer
2 november 2016

Antwoord op maat in moderne vormgeving

Kennissysteem Antwoord op maat leverde direct bij de eerste implementatie al veel toegevoegde waarde in het beantwoorden van klantvragen, lees ervaring van projectmanager Marijke Verheijen. In die eerste implementatie lag de nadruk op de functionaliteit. Hoe Antwoord op maat er uit zou gaan zien – de vormgeving – had toen een lagere prioriteit.

Lees meer
1 november 2016

Inzicht op maat

Beslissingen nemen over de woningvoorraad op basis rendement is essentieel voor woningcorporaties. Veel corporaties gebruiken assetmanagement op complexniveau, specifiek op financieel rendement. Inzicht op Maat presenteert deze stuurgegevens op interactieve geografische kaarten. Wij combineren de gegevens uit de ICT systemen van uw corporatie met verschillende andere bronnen zoals die van het CBS, de leefbaarheidsbarometer, BAG en de corporatie branche.

Lees meer
1 oktober 2016

Partnerships en samenwerking

Wij geloven dat de beste ideeën en meest succesvolle implementaties tot stand komen in samenwerking en partnership. In de eerste plaats met onze klanten, maar zeker ook met andere gedreven spelers en aanbieders van oplossingen voor de woningcorporatiebranche.

Lees meer